dinsdag 8 mei 2012

Over juwelen en zomerschoenen

Juwelen!! Sorry, momenteel ben ik even nergens anders meer mee bezig op creatief gebied. Worden jullie 't al zat? Ik namelijk nog niet :)

Ik heb wel nog een geweldig broekje gemaakt voor mijn middelste, naar dit model. Ik heb hem gemaakt van een oude broek van mijn man. Maar als ik met mijn ogen knipper zit het alweer in de was, dat houden jullie dus nog van me tegoed.

En verder is het voorjaar, druk in de tuin!! Kuikens in de vijver voor ons huis, genieten geblazen! Ik vind het zelfs niet erg dat het nog wat koud is. Heb vast heerlijke schoenen gekocht, hier!
Ik heb zin in de zomer!!


3 opmerkingen:

  1. Vind de ringen nog steeds erg leuk, mooie kleur roze! En vind de schoenen echt te gek. Laat het mooie weer maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gewoon doen wat je leuk vindt, je maakt trouwens ook allemaal
    super leuke dingen!
    & mooi mooi mooi: die schoentjes!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!