maandag 31 oktober 2011

Ik ben ZO weg van mijn nieuwe plaatjes

Kijk, deze Glasjuwelen zijn gemaakt, zaterdag tijdens een gezellige workshop ergens in Friesland. Ten eerste al een heerlijkheid om naartoe te rijden. De radio eens lekker hard, want zo vaak zit ik niet alleen in de auto.
Maar zijn ze niet geweldig, deze vlinders?


Deze onderste zijn gemaakt door een jong meisje. Iedereen kan het!

Verder zijn deze geweldige manchetknopen gemaakt. Deze zijn zo nieuw in mijn assortiment dat ik ze zelf nog niet eens heb kunnen maken. Hier te zien op een keukenpapiertje. Dat is voor de foto minder leuk, maar ze moeten nog even rechtop drogen.

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn super MOOI de nieuwe plaatjes!!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als je niks gezegd had over het keukenpapier, dan had gedacht dat ze op een mooi kanten kleedje ofzo lagen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik ben ZO weg van je nieuwe plaatjes!!!!
    Leuk zo'n workshop!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die manchetknopen zijn prachtig! Maak je ook in opdracht met plaatjes naar eigen keuze?
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook wel geïnteresseerd in de manchetknopen. Ideaal december kado voor mijn man! Kan je me mailen?

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!