maandag 3 oktober 2011

Hoera!

Ik heb een webshopje op Dawanda, voornamelijk om aan mijn workshopvolgend publiek te laten zien welke Glasjuwelen je kunt maken tijdens de workshops. Daarnaast kom ik tijdens mijn zoektochten op internet altijd de leukste dingetjes tegen waarvan ik sommige dan al besteld heb voor ik na kan denken ;-) Daar maak ik dan weer iets leuks mee wat ik in mijn shop zet (om het nog enigszins verantwoord te maken dat ik het allemaal aanschaf).
Eigenlijk alle items in mijn shop heb ik hier op het blog geshowd. Mocht ik iets verkopen, dan vind ik dat dubbel zo leuk natuurlijk. Want dat betekent dat jullie net zo enthousiast zijn over mijn spulletjes als ikzelf.
Dawanda biedt sinds kort de mogelijkheid je shopje als pagina in te voegen op je eigen website. En daar ben ik enorm blij mee. Iedereen kan nu doorklikken. Zeg nou zelf, dat staat toch superleuk! En om dat te vieren hoef je nu geen verzendkosten te betalen.
Mail me via de contact button op mijn website en zet in de mail de code:

Yes! verzendkostenvrij.

Klik hier voor mijn website.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!