donderdag 6 oktober 2011

Delicious new items....

... and more on the way!

Met de atlas die ik eerder deze week kocht, maakte ik weer iets nieuws. En ik ben echt enthousiast over het resultaat.
Er zijn ook mannen die mijn workshops volgen. Aan mannen is een paar oorbellen of een hanger niet echt besteed, of, zoals de vrouwen suggereerden: laat mannen een cadeau voor hun vrouw maken.
Jaja, dat willen vrouwen natuurlijk wel.
Maar ik vind het zo leuk wanneer ieder iets voor zichzelf kan maken. Deze hanger met stevige key ring is beslist geschikt.

Hou mijn blogje in de gaten, binnenkort meer nieuws.


4 opmerkingen:

  1. Ik vind je glassieraden echt heel erg leuk. Leuk hoe verschillende karakters je ze kunnen geven door middel van simpele plaatjes. De sleutelring is super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GAAF Hannie! Leuk om te maken en te geven aan een man:-)
    Mijn mailtje gekregen?
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOooowwww die zijn erg gaaf!!!!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. verliefd! Wat onwijs leuk en orgineel!

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!