donderdag 8 september 2011

Swapworkshop

Ken je Swapworkshop?
Superleuk!
Je kunt daar je handgemaakte dingetjes ruilen tegen punten. En met die punten kun je vervolgens weer iets leuks 'ruilen'. Je swapt dus, alleen kies je zelf waartegen je swapt.
Ik had al een tijdje deze geweldige Iphone-cover op het oog gemaakt door bobbeez. 't Is niet dat ik een Iphone heb hoor, maar ik gokte erop dat mijn antieke (prepaid) telefoontje er wel in zou passen. Ik moest natuurlijk wel voldoende eigengemaakt goed swappen voor deze cover.
Maar voor mijn vakantie was het zo ver en kreeg ik een leuk pakketje in mijn brievenbus.
Ik loop er al weer weken mee te pronken.

2 opmerkingen:

  1. Oh wat een schattig stofje ook...en uiteraard en super idee ;O)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die is leuk zeg!! geweldig stofje ook.
    Ik ga maar eens kijken op die swap site ;-) lijkt mij leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!