vrijdag 1 juli 2011

Prachtig!! Nieuwe glasjuwelen met Eline's huis motief

Ach, ik ben er helemaal verliefd op. Ik heb vierkante hangers besteld. Tijdens de workshops werd er naar gevraagd. En eigenlijk houd ik niet zo van vierkant, zeker niet bij juwelen.
Ik kreeg de hangers vorige week binnen en dacht woensdag, nou, maar even aan de slag dan om een voorbeeldje te maken voor mijn workshop morgen (gisteren dus).
Ik maakte de blauwe, met Eline's huis motief. Nou, need I say more? Om op te vreten gewoon. Ik ben er helemaal WEG van. Ik heb er meteen nog eentje gemaakt, al net zo mooi! En blijkbaar vonden de mensen bij de workshop het ook want de vierkante hangers vonden gretig aftrek.
Ik heb ze in mijn shopje geplaatst, samen met deze ring:

3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de envelop, ik heb er leuke spulletjes uitgehaald. Vooral het glasjuweeltje vond ik erg mooi!!!
    De plakbandrolletje van de Hema heb ik gisteren ook even opgehaald, vind ze ook erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Ik volg je al een hele tijd en je maakt echt prachtige dingen. Deze juwelen vind ik ook weer prachtig.

    Heb mischien een vreemde vraag, maar hoop dat je me kunt helpen. Waar koop jij je materialen in?
    Als je het niet wilt vertellen snap ik dat best.
    Dan zoek ik zelf gewoon verder.

    gr wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!