woensdag 11 mei 2011

In bedrijf

Dat ik de laatste tijd weinig berichten publiceer betekent niet dat ik stilzit. In tegendeel, er wordt hier hard gewerkt. Ik naaide een tent voor mijn 3 kids. Er moet nog iets worden aangepast dus foto's volgen later.

Gisteren maakte ik deze hanger. Het doet me echt aan lente denken! Ik word er heel vrolijk van. Binnenkort weer meer, eerst geniet ik volop van het geven van workshops. En meiden die de workshops volgen genieten met mij.


Verder ben ik hard bezig om een nieuwe workshop website te maken. Hij is echt bijna klaar, er is sprake van de laatste loodjes. Ik kom met plezier hier melding maken als het af is.

3 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt, vrolijke hanger...succes met de laatste loodjes, groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk! Ben jij ook ergends hier in de buurt ?!
    En de hanger..mooi hoor!
    Groetjes,
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk toch, jij zult je niet vervelen.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!