donderdag 19 mei 2011

Eline's huis, zeil en pioenen

Vorige week genoten van twee heerlijke workshops Glasjuwelen. Ik vind het elke keer weer geweldig om te doen. De meiden zijn zo enthousiast als ze die glimmende glaasjes zien.
Zelf maakte ik deze ring met een Eline 's huis motiefje. Het lijkt net alsof 'ie echt geborduurd is.

Zo, nu even naar creatieve creaties van anderen. Begin van deze maand werd mijn dochter twee. Ze is onze jongste, boven haar twee broers. En na vele verjaardagen jongensspul geven, wat geef je dan aan een meisje......? Juist! Roze. Van ons kreeg ze een geweldig keukentje (waar de jongens ook mee kunnen spelen, ze koken de lekkerste Lego voor me, heeerlijk). Mijn vriendin kwam met dit schortje van tafelzeil, gemaakt door Gerlinda van Hip Zeil enzo.

En verder laat ik geen kans voorbij gaan om te genieten van mijn pioenrozen. Ze komen bijna uit. Deze knop heb ik binnen gehaald (nadat 'ie eerst wreed was gescheiden van zijn stengel door mijn oudste, maar nu geniet ik er binnen van).

5 opmerkingen:

  1. Je ring is helemaal geweldig! En het schortje is superschattig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind jouw ring prachtig, wil er wel zo eentje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 jaar alweer! wat gaat dat super snel! gefeliciteerd nog en wat een leuk keukentje + schort. Leuk he een meisje?!!:-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige ring, supermooi! Heerlijk he?! Meisjes van 2 met een keukentje :-) Bij ons wordt ook alles wat je maar kunt bedenken gekookt. Ik geloof echter dat ik nog nooit gekookte Lego heb gekregen... toch eens vragen ;-)
    En dan pioenrozen: prachtig he?! Geniet er maar goed van.
    Kortom: je hebt me even mee laten genieten met je blogbericht!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schoon!!

    groetjes
    Marie

    www.marie-lu-devos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!