dinsdag 19 april 2011

Een geweldig leuk cadeau in de brievenbus

Ik had geswapt met cri cri van cri cricurieux. Een fenomeen waar ik de smaak mee te pakken heb. Echt leuk om te doen. Jij maakt iets voor een ander en ontvangt zelf iets creatiefs terug. Ik hou van zelfgemaakte dingen! In mijn omgeving heb ik weinig mensen die met iets zelfgemaakts aan komen zetten. Dus dan doen we het zo.
Hier de foto's om je aan te verlekkeren. Heeeeeeeerlijke lentekleuren!
Prachtige oorbellen, helemaal mijn kleuren. Vooral het paars! Vooral het groen en vooral het blauw! Allemaal goed!
Dit prachtige, handgebonden boekje! Ik kan er maar niet over uit dat je zoiets moois kunt maken. De voor- en achterkant zijn beiden bekleed met vilt, prachtig knalpaars en limegroen (hoe kom je er toch bij dat dat mijn kleuren zijn?) ;-)
Zie je hoe het gebonden is, om groene lintjes.

De binnenkanten van de kaft bestaan uit handgeschept papier met bloemetjes erin. Zo mooi! Kijk maar eens goed. Ik blijf er naar staren, ik vind het schitterend.
Ik heb nog geen idee wat de bestemming zal worden van dit boekje, maar ik weet zeker dat het iets van betekenis zal zijn. Ik moet er nog even een tijdje over nadenken.
Dank je wel Inge!

Ondertussen wordt mij ook veel gevraagd hoe de zaken zijn gegaan op de kraammarkt. De kraammarkt was erg leuk. Ik heb ontzettend genoten. Ik stond naast de dames van Closetogether. En zij hadden het niet te geloven zo druk! Bij mij waren de meeste mensen geïnteresseerd in de wasbare luiers. En voila, vanavond het eerste consult dat uit deze editie van de kraammarkt is voortgekomen. En morgenavond weer een consult, maar deze was niet uit de kraammarkt voortgekomen. Kaatje Katoen loopt goed.
Dan mijn juwelen, de meeste mensen waren nog niet het minst geinteresseerd. Men keek en liep door. Ja, laten we daar maar eerlijk over zijn. Driemaal heb ik tot nu toe eigengemaakte produkten proberen te verkopen. En eigenlijk trok ik driemaal dezelfde conclusie:
Hannie, je hart ligt bij de workshops, blijf daar dan ook bij!
Wie weet heb ik wel nog een aantal mensen enthousiast weten te maken voor een workshop. Dat zal ik misschien in de toekomst nog merken, en misschien ook niet. We zullen het zien!

3 opmerkingen:

  1. fijn dat je er zo blij mee bent , zo maak ik graag een swapje hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige swap heb je ontvangen, heel bijzonder. En wat betreft je sieraden, ook al loopt "men" er voorbij, ik vind ze prachtig en je woont tever weg anders zou ik graag een workshop bij je volgen.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat originele en leuke cadeautjes allemaal. Die zijn echt helemaal prachtig. Ik heb ook een cadeau tip. Enkele leuke Emailleschilden gevonden op www.ramsign.nl
    vond ze wel leuk alse tip om als cadeau te geven. Zoals ik heb laatst voor mijn zus, d'r nieuwe huis gegeven. Wat denk je zelf?

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!