zaterdag 5 maart 2011

Swappers gezocht

Het lijkt me leuk om eens te swappen met lezers van mijn blog. Ik heb 3 swapcadeautjes samengesteld. Lijkt het je leuk met mij te ruilen, laat dat dan weten in een reactie hieronder (en laat ook weten welke je dan wilt ruilen). Ik bekijk volgende week de reacties en bij meer dan 3 ga ik kiezen.
Swappie nr. 1
 
 
Dit boek van Marieke Olsthoorn-Roosen, van Oilily. Ik kreeg het van mijn lieve buurvrouw, ze weet dat ik graag naai. Maar mijn voorraad patronen is toch erg groot, dus dit boek mag iemand anders blij maken. Het is lekker kleurrijk en er staan geweldige foto's in. Daarnaast ook nog allerlei patronen.
Swappie nr. 2
 
Deze twee leuke (Flow)boekjes, een receptenschrift waar je zelf van alles in kunt zetten, inclusief tekeningen of foto's van je favoriete gerechten. En daarnaast een Boeddhisme boekje voor moeders. Erg leuk om te lezen, Boeddhisme is niet mijn inslag, maar deze slow-on manier van doen spreekt me aan!
Swappie nr. 3
Ik maakte deze geweldige ring. En ik heb ze in nog meer fijne kleuren. Deze retro-gele past prima bij de naderende lente!

2 opmerkingen:

  1. Ik wil de ring wel met je swappen....voor wil je een verassing...of iets kiezen...zoals ik kon doen...H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil graag het boek met patroontjes...kijk maar eens op mijn blogje of ik iets voor jou heb ...

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!