zaterdag 8 mei 2010

Draagdoek winnen!!

Zoals jullie weten ben ik een mama die vooral haar draagdoek gebruikt in plaats van de kinderwagen. Je kunt hier zien hoe we er uitzien. Onze jongste (die trouwens afgelopen week 1 jaar is geworden) heeft nog nooit een kinderwagenbak van binnen gezien. In de wandelwagen ligt ze alleen korte stukjes. Nee, zij ligt vaak lekker tegen mij aan op mijn rug. Heeeeerlijk, we genieten er allebei van! Het liefste zag ik dat er nog veel meer mensen gaan dragen. Meestal ben ik een echte bezienswaardigheid met 2 kleine jongens en een baby op mijn rug. Ik krijg superveel aandacht en het lijkt de meeste mensen heerlijk. Nu dragen er veel mensen hun baby in een Babybjorn, maar daarin hangt je kindje met de beentjes loodrecht naar beneden. Niet zo goed voor de heupjes. Helaas zijn er in de meeste babywinkels geen draagdoeken en ergonomische babydragers te koop. Alleen maar draagzakken.

Nu kun je bij Babybio een fantastische HOP-TYE winnen. Een HOP-TYE is een ergonomische babydrager. Ook eentje winnen? Hier op het blog kun je zien hoe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!