woensdag 28 oktober 2009

De eerste weer

Vrijdag de eerste workshop na mijn "verlof". Dochterlief is inmiddels bijna een half jaar, dus 't mocht tijd worden dat ik weer eens wat doe ;-) Dubbel druk dus deze week. Die workshop zit de hele dagen in mijn hoofd. Als ik 's nachts wakker word denk ik er aan en kom niet meer in slaap. Het is te leuk.

Ik heb er zin in! Lekker alles in orde maken, kijken of alle potjes verf nog goed zijn, de kwasten niet te hard, servies inslaan en lekkere chocolade en koekjes natuurlijk. Vrouwen zijn gek op chocolade en koekjes, moet ik dat nog vertellen? Ik heb wel eens wat mannen bij de workshops servies beschilderen gehad, maar ze zijn op twee handen te tellen hoor. Deze keer is het een personeelsfeestje, 22 personen.

Maar ik denk niet dat er mannen bij zijn, want het is personeel van een zorgcentrum. Nou ja, ik kan nu in ieder geval wel aan komen zetten met mijn glimmende knalkleurtjes verf, vlinder- en bloemetjessjablonen en dus die chocolade en koekjes, (mmmm, daar kan ik zelf ook maar slecht van afblijven hoor).


2 opmerkingen:

  1. jaaa leuk een workshop organiseren! Ik had er vorige week ook eentje (vijf dames) en inderdaad met chocolade en koekjes :-) Het was voor mij de allereerste keer en ik vond het supergezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Ik wens jou ook veel succes met de voorbereidingen en veel plezier met de workshop zelf!
    En jemig, is je kleine meid alweer een half jaar?! Waar blijft de tijd!!
    Groetjes, Anita
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ja, twee keer de groetjes is ook wat 'overdreven' ... :-P

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!