donderdag 24 september 2009

Storm in mijn hoofd

Zo, vandaag ga ik crea bea'en (zo noemt mijn man het). De oudste zit op school. Na het terugfietsen gauw dochter op bed, gauw de was ophangen. Gezellig koffie drinken met de middelste, beetje spelen, beetje aankeutelen. Tot hij op bed kan. Joepie, nu aan de slag. Snel snel snel, mijn tijd is maar beperkt. Waar ligt mijn knutselmateriaal? Kopje koffie uit de espressomachine en......... daar wordt dochterlief wakker. Pffffft, dat wordt weer ruim een uur verplicht rustig aan doen, terwijl het storm is in mijn hoofd, mijn ideeën waaien alle kanten op. Maar ze moeten even wachten...

13.45 uur: toch nog gelukt, deze leuke bloemenbroche is het resultaat.
Je kunt een tutorial vinden op: iOPPi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!